יוסי מימן : טירוף הנדל"ן בבורסה נמשך: חברה - הוא היה אחראי לפרויקטים של גז, תשתיות וחקלאות.

מימן, שהיה נשוי שנית והתגורר בהרצליה פיתוח, נפטר בביתו, כשלצדו רעייתו הילית ובני משפחתו. איש העסקים והמיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו הלילה (שבת) בגיל 75, בביתו בהרצליה. בשל עמדתו הפעיל נגדו יוסי מימן חוקר פרטי באמצעות חברת מרחב שבבעלותו וגרם להתפוטרותו. איש העסקים יוסי מימן הלך היום (שבת) לעולמו. הוא היה אחראי לפרויקטים של גז, תשתיות וחקלאות.

מימן היה מבעלי ערוץ 10, ועמד בראש פרויקטים בתחום האנרגיה והתקשורת • אנשי תקשורת שעבדו תחתיו . מחקר פורסם ×'נייצ'ר ×'ו שותף חוקר
מחקר פורסם ×'נייצ'ר ×'ו שותף חוקר from www.hayadan.org.il
הוא היה אחראי לפרויקטים של גז, תשתיות וחקלאות. איש העסקים יוסי מימן הלך היום (שבת) לעולמו. יוסי מימן נפטר בהרצליה והותיר אחריו אשה ושלושה ילדים. מימן, שהיה נשוי שנית והתגורר בהרצליה פיתוח, נפטר בביתו, כשלצדו רעייתו הילית ובני משפחתו. בשנים האחרונות עבר השתלת כבד. המיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו בגיל 75. איש העסקים והמיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו הלילה (שבת) בגיל 75, בביתו בהרצליה. מימן, בן לניצולי שואה, היה בן 75 במותו.

יוסי מימן נפטר בהרצליה והותיר אחריו אשה ושלושה ילדים.

איש העסקים יוסי מימן הלך היום (שבת) לעולמו. יוסי מימן נפטר בהרצליה והותיר אחריו אשה ושלושה ילדים. מימן, בן לניצולי שואה, היה בן 75 במותו. בשנים האחרונות עבר השתלת כבד. מימן היה מבעלי ערוץ 10, ועמד בראש פרויקטים בתחום האנרגיה והתקשורת • אנשי תקשורת שעבדו תחתיו . בשל עמדתו הפעיל נגדו יוסי מימן חוקר פרטי באמצעות חברת מרחב שבבעלותו וגרם להתפוטרותו. איש העסקים והמיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו הלילה (שבת) בגיל 75, בביתו בהרצליה. מימן, שהיה נשוי שנית והתגורר בהרצליה פיתוח, נפטר בביתו, כשלצדו רעייתו הילית ובני משפחתו. הוא היה אחראי לפרויקטים של גז, תשתיות וחקלאות. הוא הקים את ערוץ 10 והיה בעליו עד לסגירתו. רשת ב' של קול ישראל. מימן נולד במחנה עקורים בגרמניה להורים ניצולי שואה מפולין וגדל בפרו | הוא יסד את חברת 'מרחב' שמנהלת פרויקטים בחקלאות, תקשורת, גז ונפט והחזיק . המיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו בגיל 75.

מימן היה מבעלי ערוץ 10, ועמד בראש פרויקטים בתחום האנרגיה והתקשורת • אנשי תקשורת שעבדו תחתיו . מימן, שהיה נשוי שנית והתגורר בהרצליה פיתוח, נפטר בביתו, כשלצדו רעייתו הילית ובני משפחתו. הוא הקים את ערוץ 10 והיה בעליו עד לסגירתו. בשנים האחרונות עבר השתלת כבד. המיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו בגיל 75.

רשת ב' של קול ישראל. טירוף ×
טירוף ×"× ×"ל"ן ×'×'ורס×" נמשך: ×—×'ר×" from img.haarets.co.il
בשנים האחרונות עבר השתלת כבד. המיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו בגיל 75. בשל עמדתו הפעיל נגדו יוסי מימן חוקר פרטי באמצעות חברת מרחב שבבעלותו וגרם להתפוטרותו. מימן, בן לניצולי שואה, היה בן 75 במותו. איש העסקים והמיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו הלילה (שבת) בגיל 75, בביתו בהרצליה. מימן, שהיה נשוי שנית והתגורר בהרצליה פיתוח, נפטר בביתו, כשלצדו רעייתו הילית ובני משפחתו. הוא היה אחראי לפרויקטים של גז, תשתיות וחקלאות. רשת ב' של קול ישראל.

המיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו בגיל 75.

רשת ב' של קול ישראל. מימן נולד במחנה עקורים בגרמניה להורים ניצולי שואה מפולין וגדל בפרו | הוא יסד את חברת 'מרחב' שמנהלת פרויקטים בחקלאות, תקשורת, גז ונפט והחזיק . יוסי מימן נפטר בהרצליה והותיר אחריו אשה ושלושה ילדים. איש העסקים יוסי מימן הלך היום (שבת) לעולמו. מימן היה מבעלי ערוץ 10, ועמד בראש פרויקטים בתחום האנרגיה והתקשורת • אנשי תקשורת שעבדו תחתיו . המיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו בגיל 75. בשל עמדתו הפעיל נגדו יוסי מימן חוקר פרטי באמצעות חברת מרחב שבבעלותו וגרם להתפוטרותו. מימן, שהיה נשוי שנית והתגורר בהרצליה פיתוח, נפטר בביתו, כשלצדו רעייתו הילית ובני משפחתו. מימן, בן לניצולי שואה, היה בן 75 במותו. הוא הקים את ערוץ 10 והיה בעליו עד לסגירתו. הוא היה אחראי לפרויקטים של גז, תשתיות וחקלאות. בשנים האחרונות עבר השתלת כבד. איש העסקים והמיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו הלילה (שבת) בגיל 75, בביתו בהרצליה.

מימן, שהיה נשוי שנית והתגורר בהרצליה פיתוח, נפטר בביתו, כשלצדו רעייתו הילית ובני משפחתו. מימן היה מבעלי ערוץ 10, ועמד בראש פרויקטים בתחום האנרגיה והתקשורת • אנשי תקשורת שעבדו תחתיו . הוא הקים את ערוץ 10 והיה בעליו עד לסגירתו. הוא היה אחראי לפרויקטים של גז, תשתיות וחקלאות. מימן, בן לניצולי שואה, היה בן 75 במותו.

בשל עמדתו הפעיל נגדו יוסי מימן חוקר פרטי באמצעות חברת מרחב שבבעלותו וגרם להתפוטרותו. ×
×"וועי×"×" ×"כלכלית ×"לאומית 2019 from newmedia.calcalist.co.il
מימן נולד במחנה עקורים בגרמניה להורים ניצולי שואה מפולין וגדל בפרו | הוא יסד את חברת 'מרחב' שמנהלת פרויקטים בחקלאות, תקשורת, גז ונפט והחזיק . בשל עמדתו הפעיל נגדו יוסי מימן חוקר פרטי באמצעות חברת מרחב שבבעלותו וגרם להתפוטרותו. איש העסקים והמיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו הלילה (שבת) בגיל 75, בביתו בהרצליה. יוסי מימן נפטר בהרצליה והותיר אחריו אשה ושלושה ילדים. המיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו בגיל 75. בשנים האחרונות עבר השתלת כבד. הוא הקים את ערוץ 10 והיה בעליו עד לסגירתו. הוא היה אחראי לפרויקטים של גז, תשתיות וחקלאות.

הוא היה אחראי לפרויקטים של גז, תשתיות וחקלאות.

מימן, שהיה נשוי שנית והתגורר בהרצליה פיתוח, נפטר בביתו, כשלצדו רעייתו הילית ובני משפחתו. איש העסקים יוסי מימן הלך היום (שבת) לעולמו. רשת ב' של קול ישראל. המיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו בגיל 75. מימן היה מבעלי ערוץ 10, ועמד בראש פרויקטים בתחום האנרגיה והתקשורת • אנשי תקשורת שעבדו תחתיו . בשל עמדתו הפעיל נגדו יוסי מימן חוקר פרטי באמצעות חברת מרחב שבבעלותו וגרם להתפוטרותו. יוסי מימן נפטר בהרצליה והותיר אחריו אשה ושלושה ילדים. מימן, בן לניצולי שואה, היה בן 75 במותו. הוא היה אחראי לפרויקטים של גז, תשתיות וחקלאות. הוא הקים את ערוץ 10 והיה בעליו עד לסגירתו. איש העסקים והמיליארדר הישראלי יוסי מימן הלך לעולמו הלילה (שבת) בגיל 75, בביתו בהרצליה. מימן נולד במחנה עקורים בגרמניה להורים ניצולי שואה מפולין וגדל בפרו | הוא יסד את חברת 'מרחב' שמנהלת פרויקטים בחקלאות, תקשורת, גז ונפט והחזיק . בשנים האחרונות עבר השתלת כבד.

יוסי מימן : טירוף ×"× ×"ל"ן ×'×'ורס×" נמשך: ×—×'ר×" - הוא היה אחראי לפרויקטים של גז, תשתיות וחקלאות.. הוא הקים את ערוץ 10 והיה בעליו עד לסגירתו. מימן היה מבעלי ערוץ 10, ועמד בראש פרויקטים בתחום האנרגיה והתקשורת • אנשי תקשורת שעבדו תחתיו . יוסי מימן נפטר בהרצליה והותיר אחריו אשה ושלושה ילדים. הוא היה אחראי לפרויקטים של גז, תשתיות וחקלאות. בשל עמדתו הפעיל נגדו יוסי מימן חוקר פרטי באמצעות חברת מרחב שבבעלותו וגרם להתפוטרותו.